Formularz kontaktowy

Współpraca

Baner współpraca

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości i dotarły do Państwa w nienagannym stanie. Jeśli jednak okaże się, że powstanie potrzeba złożenia reklamacji bądź dokonać zwrotu zakupu, prosimy o szczegółowe zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi warunków reklamacji lub zwrotu towaru.

 

1. Rozbieżności w dostawie:

Wszelkiego rodzaju niezgodności w otrzymanej dostawie należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później niż do 48 godzin od jej otrzymania. Rozbieżności zgłoszone po podanym terminie nie będą uwzględniane i rozpatrywane.

  • Wszelkiego rodzaju niezgodności w dostawach należy zgłaszać e-mailowo na adres: rma@rafcom.waw.pl

 

2. Uszkodzona przesyłka:

  • W przypadku dostarczenia przez przewoźnika uszkodzonej lub niekompletnej przesyłki, należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody, który należy przesłać na adres rma@rafcom.waw.pl z opisaniem zaistniałej sytuacji.
  • Zgłoszenia należy dokonać do 24 godzin od otrzymania przesyłki. Zgłoszenia przysłane po ustalonym terminie nie będą uwzględniane.

 

3. Uszkodzone drukarki:

  • W przypadku uszkodzenia drukarki przez produkt marki PRISM należy dokonać zgłoszenia do działu RMA e-mailowo na adres: rma@rafcom.waw.pl
  • W zgłoszeniu należy podać model drukarki, która uległa awarii, model tonera, nr faktury zakupowej oraz zdjęcia etykiet znajdujących się na produkcie, który uszkodził urządzenie, skan książki serwisowej drukarki z dokonywanymi naprawami i przeglądami oraz wydruk strony testowej urządzenia z ilością wydrukowanych do tej pory stron.
  • Po otrzymaniu zgłoszenia i wymaganych informacji, pracownik działu RMA udzieli informacji o dalszym postępowaniu.
  • UWAGA! Firma Rafcom nie będzie zwracać nie zgłoszonych wcześniej poniesionych kosztów naprawy urządzeń bez wcześniejszej akceptacji kosztów naprawy.

4. Reklamowane tonery, bębny marek KYOCERA, LEXMARK, OKI należy przysyłać w oryginalnych opakowaniach z numerami seryjnymi odpowiadającemu numerowi na kasecie.

5. Głowice HP reklamuje bezpośrednio klient końcowy. Do zgłoszenia potrzebny jest numer seryjny plotera oraz informacja o zainstalowanym firmware.

     Kontakt HP: 22 566 60 00, 22 583 43 73

6. Oryginale materiały eksploatacyjne wszystkich marek, zasypane i źle zabezpieczone na czas transportu nie będą przyjmowane do reklamacji.

7. Serwis producenta:

  • Produkty marki BROTHER należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:
    BLASC Sp. z o. o., ul. Racławicka 146, 02 – 117 Warszawa
    Dział Obsługi Klienta, Tel: 22 462 84 40, Tel: 22 462 84 50, e-mail: biuro@blasc.pl
  • Produkty marki XEROX należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:
    XEROX POLSKA Sp. z o. o., ul. Domaniewska 52, 02 – 672 Warszawa, Tel: 22 878 78 78, e-mail: Serwis@xerox.pl
  • Produkty marki TOSHIBA należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:
    CEDARTEX, ul. Głogowska 41, 45 – 315 Opole, Tel. 77 453 10 16
    Paczkę należy opisać „RMA” lub „reklamacja”
    Do reklamowanego produktu należy dołączyć błędne wydruki/ opis usterki.
  • Produkty marki PANASONIC należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:
    STARFAX, ul. Mickiewicza 25, 01 – 551 Warszawa, Tel. 22 839 48 49
  • Produkty marki LOGITECH należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie: 

          Za pomocą platformy na stronie: https://fixit-service.com/clients/logitech/
          FIXIT, ul. Nad Serafą 56A, 30 - 864 Kraków;

          pomoc techniczna: 

          https://support.logi.com/hc/pl/requests/new?ticket_form_id=360000621393

Szczegółowe warunki przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych i zwrotów:

Zasady reklamacji

Zasady zwrotów

 

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących warunków reklamacji bądź zwrotów prosimy o kontakt z Działem Reklamacji:

pisemnie: RAFCOM SP. Z O.O. Dział Reklamacji ul. Bodycha 97 05-816 REGUŁY

telefonicznie: +48 728 405 320 + 48 728 405 323

mailowo: rma@rafcom.waw.pl