Formularz kontaktowy
Współpraca
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości i dotarły do Państwa w nienagannym stanie. Jeśli jednak okaże się, że powstanie potrzeba złożenia reklamacji bądź dokonać zwrotu zakupu, prosimy o szczegółowe zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi warunków reklamacji lub zwrotu towaru.
1. Rozbieżności w dostawie:
Wszelkiego rodzaju niezgodności w otrzymanej dostawie należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później niż do 48 godzin od jej otrzymania. Rozbieżności zgłoszone po podanym terminie nie będą uwzględniane i rozpatrywane.
- Wszelkiego rodzaju niezgodności w dostawach należy zgłaszać e-mailowo na adres: rma@rafcom.waw.pl
2. Uszkodzona przesyłka:
- W przypadku dostarczenia przez przewoźnika uszkodzonej lub niekompletnej przesyłki, należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody, który należy przesłać na adres rma@rafcom.waw.pl z opisaniem zaistniałej sytuacji.
- Zgłoszenia należy dokonać do 24 godzin od otrzymania przesyłki. Zgłoszenia przysłane po ustalonym terminie nie będą uwzględniane.
3. Uszkodzone drukarki:
- W przypadku uszkodzenia drukarki przez produkt marki PRISM należy dokonać zgłoszenia do działu RMA e-mailowo na adres: rma@rafcom.waw.pl
- W zgłoszeniu należy podać model drukarki, która uległa awarii, model tonera, nr faktury zakupowej oraz zdjęcia etykiet znajdujących się na produkcie, który uszkodził urządzenie, skan książki serwisowej drukarki z dokonywanymi naprawami i przeglądami oraz wydruk strony testowej urządzenia z ilością wydrukowanych do tej pory stron.
- Po otrzymaniu zgłoszenia i wymaganych informacji, pracownik działu RMA udzieli informacji o dalszym postępowaniu.
- UWAGA! Firma Rafcom nie będzie zwracać nie zgłoszonych wcześniej poniesionych kosztów naprawy urządzeń bez wcześniejszej akceptacji kosztów naprawy.
4. Reklamowane tonery, bębny marek KYOCERA, LEXMARK, OKI należy przysyłać w oryginalnych opakowaniach z numerami seryjnymi odpowiadającemu numerowi na kasecie.
5. Głowice HP reklamuje bezpośrednio klient końcowy. Do zgłoszenia potrzebny jest numer seryjny plotera oraz informacja o zainstalowanym firmware.
Kontakt HP: 22 566 60 00, 22 583 43 73
6. Oryginale materiały eksploatacyjne wszystkich marek, zasypane i źle zabezpieczone na czas transportu nie będą przyjmowane do reklamacji.
7. Serwis producenta:
- Produkty marki BROTHER należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:
BLASC Sp. z o. o., ul. Racławicka 146, 02 – 117 Warszawa
Dział Obsługi Klienta, Tel: 22 462 84 40, Tel: 22 462 84 50, e-mail: biuro@blasc.pl - Produkty marki XEROX należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:
XEROX POLSKA Sp. z o. o., ul. Domaniewska 52, 02 – 672 Warszawa, Tel: 22 878 78 78, e-mail: Serwis@xerox.pl - Produkty marki TOSHIBA należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:
CEDARTEX, ul. Głogowska 41, 45 – 315 Opole, Tel. 77 453 10 16
Paczkę należy opisać „RMA” lub „reklamacja”
Do reklamowanego produktu należy dołączyć błędne wydruki/ opis usterki. - Produkty marki PANASONIC należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:
STARFAX, ul. Mickiewicza 25, 01 – 551 Warszawa, Tel. 22 839 48 49 - Produkty marki LOGITECH należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:
Za pomocą platformy na stronie: https://fixit-service.com/clients/logitech/
FIXIT, ul. Nad Serafą 56A, 30 - 864 Kraków;
pomoc techniczna:
https://support.logi.com/hc/pl/requests/new?ticket_form_id=360000621393
Szczegółowe warunki przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych i zwrotów:
W razie pytań lub wątpliwości dotyczących warunków reklamacji bądź zwrotów prosimy o kontakt z Działem Reklamacji:
pisemnie: RAFCOM SP. Z O.O. Dział Reklamacji ul. Bodycha 97 05-816 REGUŁY
telefonicznie: +48 728 405 320 + 48 728 405 323
mailowo: rma@rafcom.waw.pl