Faq

Czym jest serwis B2B?

Jest to internetowa platforma zakupowa. Klienci uzyskują dzięki niej całodobowy dostęp do oferowanych przez nas produktów, licznych promocji, wyprzedaży oraz ofert specjalnych.

Serwis B2B umożliwia m.in.:

  • przeglądanie oferty i składanie zamówień w dowolne dni o dowolnej porze
  • dostęp do unikatowych promocji, wyprzedaży oraz ofert specjalnych
  • dostęp do szczegółów rozliczeń, historii zamówień oraz płatności
  • możliwość swobodnego definiowania adresów dostawy oraz subkont dla pracowników
  • składanie i obsługę zleceń serwisowych
  • tworzenie ofert własnych

Jakie są koszty transportu danego zamówienia?

Jeśli odbiór przesyłki ma miejsce poza siedzibą firmy Rafcom, cennik przedstawia się następująco:

Rodzaj zamóweniaKoszt przesyłki
zamówienie o wartości do 2000 PLN netto     
14,99 PLN netto 
(24,99 – przesyłka pobraniowa)
zamówienie do 500 PLN netto realizowane na terenie Warszawy
zamówienie na produkty PRISM i Cleverton do 600 PLN netto
zamówienie o wartości powyżej 2000 PLN netto dostawa gratis
zamówienie powyżej 500 PLN netto realizowane na terenie Warszawy
zamówienie na produkty PRISM i Cleverton powyżej 600 PLN netto    

Jaki jest czas przewidziany na realizację zamówienia?

Miejsce dostawyGodzina złożenia zamówieniaCzas dostawy
Warszawazamówienie złożone do godz. 10:30tego samego dnia
zamówienie złożone po godz. 10:30następnego dnia
Poza Warszawązamówienie złożone do godz. 16:3024 h
zamówienie złożone po godz. 16:30do 48 h

 

Jeśli forma płatności wymaga oczekiwania na nią, zamówienie realizowane jest niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty.

Czy zamówienie może być dostarczone pod inny adres niż adres nabywcy?

Tak. Dostarczamy towar pod dowolny adres wskazany przez klienta, realizujemy również dostawy w modelu dropshipping. Dzięki dobrej, symultanicznej komunikacji z odbiorcami jesteśmy w stanie zagwarantować realizację zamówienia w ustalonym czasie.

Platforma zakupowa B2B umożliwia definiowanie dowolnej ilości adresów dostawy oraz wybór jednego z nich w procesie składania zamówienia.

Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Tak. Na życzenie klienta odbiór zlecenia jest możliwy w siedzibie firmy Rafcom. Prosimy o to by, podczas składania zamówienia, pamiętać o poinformowaniu nas o sposobie odbioru danej partii towaru.

Platforma zakupowa B2B umożliwia określenie sposobu realizacji w procesie składania zamówienia, w tym: odbioru osobistego z magazynu Rafcom, dostawy realizowanej przez Rafcom (na terenie Warszawy) oraz wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej (przedpłata lub za pobraniem).

Jakie warunki płatności oferuje Rafcom?

Firma Rafcom ustala warunki płatności w drodze indywidualnych negocjacji z kontrahentami. Nasi stali klienci mają możliwość uzyskania korzystnych warunków w zakresie terminu płatności oraz przyznanego limitu kupieckiego.

Jakie rabaty/zniżki oferuje Rafcom?

Dla każdego zamówienia określane jest tzw. minimum logistyczne powyżej którego Rafcom pokrywa całość kosztów transportu. Wartość minimum logistycznego uzależniona jest od wybranej formy dostawy i jest różna dla produktów określonych marek.

Dodatkowo w ofercie dostępne są zawsze produkty sprzedawane na warunkach promocyjnych lub w ramach wyprzedaży. Inne zniżki i rabaty są ustalane indywidualnie w oparciu o historię współpracy.

Produkty w promocyjnych cenach nie podlegają dodatkowemu rabatowaniu.

Czy istnieje sposób by anulować zlecenie w sytuacji, gdy klient przypadkowo zamówił niewłaściwy towar?

Oczywiście. Z doświadczenia wiemy, że zdarzają się sytuacje, w których dochodzi do zamówienia niewłaściwych produktów. Mając to na uwadze, udostępniliśmy klientom opcję anulowania zlecenia poprzez wysłanie e-maila do osoby odpowiedzialnej za jego realizację.

Czy jest możliwość obejrzenia towaru przed jego zakupem?

W trosce o jakość i bezpieczeństwo sprzedawanych produktów prezentacja naszego asortymentu jest wykluczona, gdyż rozpieczętowanie danego produktu wiązałoby się automatycznie z koniecznością jego zakupu.

Czym są zamienniki?

To alternatywne materiały eksploatacyjne, będące odpowiednikami tych oferowanych przez producentów sprzętu. Ich stosowanie pozwala znacznie obniżyć koszty prowadzenia biura (nawet do 70%). Jakość oraz wydajność zamienników nierzadko przewyższa oryginalne materiały. Jest to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy cenią sobie innowacyjność rozwiązań oraz najlepszy gatunek produktów w przystępnej cenie. Wszystkie sprzedawane przez nas zamienniki posiadają certyfikaty potwierdzające ich zgodność z normami:

  • ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych,
  • ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych,
  • ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych.

Czy alternatywne materiały eksploatacyjne mają tę samą wydajność co oryginały? Jakiej jakości są oferowane zamienniki?

Firma Rafcom gwarantuje klientom, że zamienniki, które oferuje, są najwyższej jakości oraz niejednokrotnie lepszej wydajności niż oryginalne produkty. Nasze artykuły posiadają certyfikaty potwierdzające ich zgodność z normami.

Czy jest możliwość zwrotu/reklamacji otrzymanego towaru?

Firma Rafcom dokłada wszelkich starań, by produkty przez nią oferowane były najwyższej jakości i dotarły do klienta w nienaruszonym stanie. Zdajemy sobie jednak sprawę, że może zaistnieć sytuacja, w której klient będzie chciał złożyć reklamację bądź dokonać zwrotu zakupionego towaru. W takim przypadku prosimy o szczegółowe zapoznanie się z warunkami zwrotu/reklamacji, które znajdują się w zakładce Serwis.