Serwis

Serwis

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości i dotarły do Państwa w nienagannym stanie. Jeśli jednak okaże się, że powstanie potrzeba złożenia reklamacji bądź dokonać zwrotu zakupu, prosimy o szczegółowe zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi warunków reklamacji lub zwrotu towaru.

1. Rozbieżności w dostawie:

• Wszelkiego rodzaju niezgodności w otrzymanej dostawie należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później niż do 24 godzin od jej otrzymania. Rozbieżności zgłoszone po podanym terminie nie będą uwzględniane i rozpatrywane.

• Wszelkiego rodzaju niezgodności w dostawach należy zgłaszać e-mailowo na adres: rma@rafcom.waw.pl

2. Uszkodzona przesyłka:

• W przypadku dostarczenia przez przewoźnika uszkodzonej lub niekompletnej przesyłki, należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody, który należy przesłać na adres rma@rafcom.waw.pl z opisaniem zaistniałej sytuacji.

Zgłoszenia należy dokonać do 24 godzin od otrzymania przesyłki. Zgłoszenia przysłane po ustalonym terminie nie będą uwzględniane.

3. Uszkodzone drukarki:

• W przypadku uszkodzenia drukarki przez produkt marki PRISM należy dokonać zgłoszenia do działu RMA e-mailowo na adres: rma@rafcom.waw.pl

• W zgłoszeniu należy podać model drukarki, która uległa awarii, model tonera, nr faktury zakupowej oraz zdjęcia etykiet znajdujących się na produkcie, który uszkodził urządzenie.

• Po otrzymaniu zgłoszenia i wymaganych informacji, pracownik działu RMA udzieli informacji o dalszym postępowaniu.

• Po sprawdzeniu etykiet i akceptacji przesłanego kosztorysu usługi serwisowej, firma Rafcom pokrywa w 100% koszty naprawy.

• UWAGA! Firma Rafcom nie będzie zwracać nie zgłoszonych wcześniej poniesionych kosztów naprawy urządzeń bez wcześniejszej akceptacji kosztów naprawy.

4. Serwis producenta:

• Produkty marki BROTHER należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:

BLASC Sp. z o. o.
ul. Racławicka 146
02 – 117 Warszawa

Dział Obsługi Klienta
Tel: 22 462 84 40
Tel: 22 462 84 50
e-mail: biuro@blasc.pl

• Produkty marki SAMSUNG należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:

EO NETWORKS S. A. Centrum Serwisowe
ul. Jagiellońska 78
03 – 301 Warszawa
Tel: 22 376 69 00
e-mail: serwis@eo.pl

• Produkty marki XEROX należy zgłaszać w autoryzowanym serwisie:

XEROX POLSKA Sp. z o. o.
ul. Domaniewska 52
02 – 672 Warszawa
Tel: 22 878 78 78
e-mail: POLSerwis@xerox.pl

 

Szczegółowe warunki przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych i zwrotów:

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących warunków reklamacji bądź zwrotów prosimy o kontakt z Działem Reklamacji:

  • pisemnie:

RAFCOM Rafał Ziółkowski Dział Reklamacji ul. Bodycha 97 05-820 REGUŁY

  • telefonicznie:

(22) 243 58 58 + 48 728 405 323

  • mailowo:

rma@rafcom.waw.pl